[PLPUG] Cele i realizacje celów w statucie

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Sob, 22 Lut 2014, 23:35:06 CET

Witam Was,

Po poniedziałkowej rozmowie dopiero dziś znalazłem czas aby dopiąć
wszystkie sugestie (mam nadzieję, że niczego nie zapomniałem) oraz
własne przemyślenia. Zaktualizowałem statut i dorzuciłem jeszcze jeden
plik, bo wyszły jeszcze propozycje na większe zmiany celów i realizacji.

Odnośnie budżetu Grupy. Czy Walne Zebranie Członków Grupy może uchwalić
budżet, skoro majątek Grupy stanowi to co Zarząd Krajowy odda do
dyspozycji Zarządowi Grupy? Usunąłem budżet z kompetencji Walnego
Zebrania Członków Grupy.

I wprowadziłem trochę mniej istotnych zmian.

W pliku Opis-działania-PLPUG.rst chciałem dodać luźny opis działania
Stowarzyszenia, bo przy okazji wielu rozmów okazuje się, że wiele
oczywistych kwestii nie jest wcale takich jasnych.

Piszcie opinie, z czym zgadzacie się a z czym nie.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając