[PLPUG] Cele i realizacje celów w statucie

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Pon, 24 Lut 2014, 19:10:16 CET

Czy tylko mi się wydaje że Wojtek wkłada serce i pracę do czegoś, dość
zlekceważonego przez innych?

Powiem jedynie że całość dotyczącą grup bym usunął, co znacznie by
uprościło statut. Taki podział na grupy być może okaże się kiedyś
przydatny - ale mam cholernie mocne wrażenie że nie wcześniej,
stowarzyszenie przyciągnie w swój skład conajmniej 50ciu
członków/członkiń.