[PLPUG] Cele i realizacje celów w statucie

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Pon, 24 Lut 2014, 19:24:50 CET

Wydaje mi się, że punktem głównym były grupy, bo sensem grup jest
zintegrowanie istniejących w stowarzyszenie (PyWaw, PySilesia, PyKonik,
PyRa itd). Aby miały łatwiejsze możliwość do zawierania i realizacji
różnych celów mając osobowość prawną i co więcej powiązaną z
stowarzyszeniem Pythonistów :).

Ja również doceniam pracę Wojtka. Sam jestem wycięty nieco zakładaniem
Hackerspace na Śląsku teraz i nie mogę do końca więcej pomóc, poza tym co
zobowiązałem się Wojtkowi do sprawdzenia.

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka