[PLPUG] Cele i realizacje celów w statucie

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 27 Lut 2014, 19:12:11 CET

Mijają kolejne dni, a my nic nie robimy w sprawie Stowarzyszenia.

Czy ktoś wie coś na temat siedziby? Jakie były lub są propozycje? Adres
siedziby trzeba od razu podać w dokumentach. Jeżeli nie będzie dobrego
miejsca, to należy kogoś z członków namówić, aby podał adres swojego
mieszkania, przynajmniej tymczasowo. To ma znaczenie przede wszystkim na
przychodzącą korespondencję i miejsce przechowywania dokumentów.

Proponuję, aby nie zwlekać już dłużej i wybrać jakiś termin spotkania
założycielskiego, powiadomić możliwie jak najwięcej osób i do dzieła!

Postaram się w ciągu dwóch tygodni umówić na spotkanie w Centrum
Szpitalna i przedstawić im naszą propozycję statutu. Może ktoś ma
jeszcze jakieś uwagi do niego. Liczę na to, że na spotkaniu wyjaśnią się
sprawy skąd mamy wziąć wytyczne do opracowania grup i wszelkie inne
wątpliwości.

Zakładając, że zdecydowalibyśmy na termin spotkania ok za miesiąc,
dodając do tego 3 miesiące oczekiwań z KRS-u i na lipiec możemy
spodziewać się odpowiedzi, a jeżeli będziemy zwlekać, to i na wrzesień
ze spotkaniem nie zdążymy.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając

Dnia 24.02.2014 19:24, wiadomość napisana przez Kamil Gałuszka: