[PLPUG] Django Sprint Kraków 2014

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Czw, 9 Sty 2014, 09:01:21 CET

Hej,

Nie wiem czy wiecie, na liście nie było więc dorzucam. To myślę świetnie,
że tak działa społeczność Pythona :) .
Pozwolę sobie zacytować @Tomasza Paczkowskiego:

Tomek Paczkowski<https://www.facebook.com/tomek.paczkowski?hc_location=stream>
# 3 Sprint Django w Krakowie

Pykonik serdecznie zaprasza na 3 Sprint Django w Krakowie. Chcielibyśmy, z
Waszą pomocą, kontynuować tradycję corocznego, zimowego hakowania. W tym
roku spotykamy się weekend 15 i 16 lutego w nowej siedzibie firmy Base, ul.
Wyczółkowskiego 7 w Krakowie.

Jeśli nigdy wcześniej nie próbowaliście rozwijać Django, to jest to
najlepsza okazja, żeby się nauczyć! Nie jest wymagana znajomość Django,
wszystkiego możecie dowiedzieć się na miejscu.

Dla osób zarabiających na pracy z Django jest to dobra okazja by "odpłacić"
społeczności Djangonautów oraz by poznać framework jeszcze lepiej. Poza
tym, nic nie poprawia humoru jak zamknięcie tego jednego wkurzającego buga,
który Was męczy od dawna.

Udział w sprincie jest darmowy, jednak bardzo prosimy o wcześniejszą
rejestrację, na stronie https://django-sprint-krk-2014.eventbrite.com/ —
pomoże to nam zorganizować jedzenie i napoje. By działać sprawnie,
będziecie potrzebowali własnych laptopów.

Więcej szczegółów na stronie http://sprint.pykonik.org/

PS: Jeśli możecie, przekażcie tę informację dalej.

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka

<https://www.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fdjango-sprint-krk-2014.eventbrite.com%2F&h=9AQFqxMys&enc=AZMtXVYdCfdtBkr8A13IOs6NSOii3OVTp08GqX7mZVOeDNxvyNC0s764GB32qikzSscScUepbMzgQqbxlELF9pMXj9ba0HKNbhHTHkPFMa0kT2o0U1BqKBm1G2FipU-07BKkAUYF0YuzmvTbaTKK5FD-&s=1>