[PLPUG] Cele i realizacje celów

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Wto, 21 Sty 2014, 22:06:14 CET

Witam wszystkich,

Ze względu na znalezione artykuły, w których opisane najczęstsze błędy
popełniane przy tworzeniach statutu proponuję poniżej poprawki.

Najpierw artykuły:
http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosci/951105.html
http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosci/940724.html

http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosci/329178.html - ten dotyczy
poprzedniego tematu "Oddziały terenowe"

Poniżej jeszcze linki do statutów stowarzyszeń, które powstały niedawno
i zostały zarejestrowane w Warszawie lub są podobne w jakiś sposób. Na
nich trochę oparłem się przy zmianach:

*Nazwa*

*Www statutu*

*Data i miejsce rejestracji*

Polska Grupa Użytkowników DB2

http://www.pdug.pl/media/5991/statut_PDUG.pdf

2013-03-07

Warszawa

Poznańska Grupa Użytkowników Języka Java

http://www.jug.poznan.pl/static/StatutPJUG.pdf

2004-02-27

Poznań

Ducati Bez Granic

http://www.ducatibezgranic.org/index.php/pl/home/statut

2012-02-01

Warszawa

Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli i Wykładowców Języka Rosyjskiego

http://www.rusysty.pl/page19.php

2010-06-23

Warszawa

Przeanalizowałem trochę cele i realizacje celów w statucie, w wyniku
czego proponuję zmiany do statutu
<https://github.com/WojtekReu/plpug-statut/blob/master/PLPUG-Statut.rst>:
1. Reprezentowanie programistów Pythona zamiast członków Stowarzyszenia,
ponieważ wydaje mi się w poprzedniej wersji było "masło maślane".
2. Punkt 4 przeniosłem do realizacji celów zgodnie z sugestią kobiety z
Centrum Szpitalnej, a że dublował się, to wyrzuciłem.
3. Dodałem: "Współpraca z developerami Pythona i przekazywanie sugestii
i propozycji użytkowników".
4. Punkt 8 wydawał mi się zbyt ogólny, więc zamieniłem na "Nauka
programowania w Pythonie oraz doskonalenie tych umiejętności". Wiem, że
nie są adekwatne, ale to sformułowanie wydaje mi się bardziej odpowiednie.
5. W Art. 9 (realizacje celów) punkty 2, 5 i 6 analogicznie zmieniłem
aby nie odwoływać się do Stowarzyszenia.

To są tylko propozycje. Jeszcze nie wszystko wydaje mi się klarowne.
Czekam na wasze sugestie.
https://github.com/WojtekReu/plpug-statut/blob/master/PLPUG-Statut.rst

Pozdrawiam,
Wojtek Zając