[PLPUG] Grupy w statucie

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Wto, 28 Sty 2014, 00:23:17 CET

Cześć,

Tak, nadal potrzebna jest pomoc. Dziś rozmawiałem z kilkoma osobami na
temat PLPUG przy okazji PyWaw i chciałbym spróbować jak najbardziej
uprościć rozdział grup i kół. Dla tego potrzebna jest analiza oraz
wszelkie informacje co jest niezbędne w statucie aby umieścić podział na
grupy (na początek bez kół).

Tomku, w jaki sposób chcesz pomóc? Samodzielnie i kontakt przez mail,
online (skype, hangaut) lub spotkanie?

Pozdrawiam,
Wojtek Zając

Dnia 27.01.2014 19:22, wiadomość napisana przez Tomasz Jaskowski: