[PLPUG] Złożone dokumenty

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Pią, 4 Lip 2014, 16:07:00 CEST

Otrzymaliśmy wezwanie do dokonania zmian w Statucie. Decyzja ta została
wysłana już dawno bo 9 czerwca, ale nie została doręczona do nas. Nie
wiemy kto zawinił: InPost czy nasze wirtualne biuro i na razie nie
wnikamy w to. Skupiamy się na wprowadzeniu zmian, a tu zdajemy się na
opinię prawników, ponieważ jest mało czasu na przygotowanie wszystkiego,
więc nie będziemy szczegółowo dyskutować nad zmianami. Sprawdzimy tylko
czy propozycje prawników nie wybiegają poza to co już w szerokim gronie
ustaliliśmy, wtedy zatwierdzimy i dajemy odpowiedź do KRS-u. Nie chcę
wnikać w szczegóły, czasami jest nerwowo, ale musimy działać szybko by
zmieścić się w terminie.

Ogólnie jest dobrze, bo odpowiedź przyszła wcześniej niż myśleliśmy.
Wszystko idzie sprawnie, ale musimy uważać aby czegoś nie przeoczyć.

Przepraszam, za tak dużą zwłokę w odpowiedzi.

Wojtek Zając