[PLPUG] Złożone dokumenty

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 10 Lip 2014, 20:10:01 CEST

Witam,

Złożyliśmy do KRS-u wniosek o przedłużenie terminu na wniesienie
poprawek do końca lipca, więc do tego czasu musimy skompletować papiery
i złożyć je do KRS-u. Mamy już przygotowane zmiany, więc niebawem będą
dostępne dla wszystkich. Nie chcemy wdawać się w dużą dyskusję nad nimi,
więc ze wszystkich zmian zaproponowanych przez prawników wprowadziliśmy
tylko te, które odnosiły się do uwag z sądu.

W tej chwili czekamy na akceptację zmian lub komentarze od uczestników
ostatniego zebrania, ale niebawem treść zmienionego statutu będzie
dostępna dla wszystkich. Chciałbym zaznaczyć przy tym, że nie chcemy
dzielić społeczności pythonowej na tych co byli na spotkaniu i
pozostałych, ale tu wyszło tak trochę mimochodem, że część osób ma
szybciej informacje.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając