[PLPUG] Fundacja CEO potrzebuje programistów Pythona do pomocy przy projekcie Pythona/programowania w szkołach ponadgimnazjalnych

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Pon, 14 Lip 2014, 22:09:05 CEST

Dominik Kozaczko nauczał przez parę lat licealistów z Pythona. Myślę, że ma
bardzo cenne doświadczenie i materiały. Prowadził też akcję "Python na
maturze".

Rzucę mu temat.

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka