[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Wto, 6 Maj 2014, 08:19:36 CEST

1) Zostaje kwestia potwierdzenia sali. -> Wojtek Zając
2) Godziny z tego co ustalaliśmy mają być takie same jak ostatnio. ->
Sprawdziły się ostatnio więc, nie ma sensu tego robić o innej porze.
3) Plan spotkania raczej nie będzie różnił się od ostatniego. Raczej pewnie
każdy by chciał, żeby teraz było sprawniej niż ostatnio ;).

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka