[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Wto, 6 Maj 2014, 10:45:55 CEST

W dniu 6 maja 2014 10:27 użytkownik Jedrzej Nowak <pigmej at gmail.com>napisał:

> zaczynamy wątpić, czy w gronie tych osób będą takie, które wyrażą
> dobrowolną chęć objęcia członkostwa w zarządzie lub innym organie
> stowarzyszenia?
> rejestracji stowarzyszenia w Warszawie (Komitet Założycielski), w przeciągu
> tygodnia od dnia spotkania założycielskiego?

W takim razie ja proponuję, żeby adres korespondencyjny został przy osobie
która zostanie wybrana na sekretarza w zarządzie. Wtedy cała dokumentacja
mogła by być przy tej osobie. BTW to nie musi być Warszawa czyli tam gdzie
jest siedziba. Z tą dokumentacją i tak sekretarz powinien mieć zawsze
wgląd. W końcu jest sekretarzem.

PS. A jak było ostatnio?

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka