[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Śro, 7 Maj 2014, 03:36:57 CEST

*@Filip Kłębczyk*

Piotrze przeczytałem Twój mail i przyjmując do wiadomości Twoją
> argumentację uważam, że sugerowanie odwołania spotkania w tym momencie jest
> ze szkodą dla inicjatywy. Pomijam fakt, że część osób już zaplanowała sobie
> ten termin właśnie specjalnie dla PLPUGu a za chwilę mamy czerwiec (sesyjny
> dla studentów) i początek sezony urlopów, więc jest ryzyko, że kompletnie
> nic z tego nie wyjdzie.

Nie zasugerowałem odwołania spotkania, a podsumowałem - na prośbę
przedmówców - obecną sytuację i podzieliłem swoją obawą.

Obawa jest uzasadniona, bo jak już wspomniałem, względem ostatnich
przygotowań - pomimo tego jaki był finał historii, nadal jesteśmy w lesie.

1. Tak uważam, że się takie osoby znajdą i weź pod uwagę, że te ciała nie
> muszą mięć maksymalnej możliwej liczby osób tak jak ostatnio.

Oczywiście, że nie muszą.

Przypomnę tylko, że z pośród wymaganych 15 członków założycieli, minimum 11
osób - zgodnie ze Statutem - będzie zobowiązanych do zajęcia szeregów
organów Stowarzyszenia. Możemy zredukować tę liczbę do 9, o ile zmianie
poddamy Art 49 i Art 55, wykluczając w obu przypadkach
"Wiceprzewodniczącego". Ostatecznie, na tym etapie możemy w całości
wykluczyć "Sąd koleżeński" i "Rzecznika dyscyplinarnego", wtedy liczba
spadnie do 6.

3. Jak z tym było ostatnio?

Ostatnim razem stowarzyszenie było rejestrowane na adres domowy jednego z
członków Komitetu Założycielskiego w Warszawie.

*@Marek Glijer*

Jak najbardziej pamiętamy o Twoim raporcie.

Czy byłbyś wstanie go zaktualizować? Proponuję ograniczyć ilość podmiotów
do tych najbardziej dedykowanych dla organizacji non-profit - a
przynajmniej do takiego wniosku doszliśmy wspólnie na łamach tej grupy. Na
to zadanie mamy więcej czasu niż najbliższych kilka dni.

Na początku działalności organizacja będzie potrzebowała wyłącznie adresu
korespondencyjnego oraz podstawowej obsługi księgowej.

*@Kamil Gałuszka*

W takim razie ja proponuję, żeby adres korespondencyjny został przy osobie
> która zostanie wybrana na sekretarza w zarządzie. Wtedy cała dokumentacja
> mogła by być przy tej osobie. BTW to nie musi być Warszawa czyli tam gdzie
> jest siedziba. Z tą dokumentacją i tak sekretarz powinien mieć zawsze
> wgląd. W końcu jest sekretarzem.

Przejrzałem notatki ze spotkań z Centrum Szpitalna i mam tutaj zapisane, że
jedna kopia pełnej dokumentacji organizacji, musi znajdować się w miejscu,
które widnieje w KRS jako siedziba tejże organizacji - na wypadek kontroli
ze starostwa lub fiskusa.

*@Wojciech Zając*

Jak wygląda sytuacja z miejscem spotkania założycielskiego? Czy
kontaktowałeś się ponownie z osobą z MIM UW , do której kontakt przekazał
Wojciech?

Chcąc opublikować nawet krótką notkę prasową, powinniśmy czuć się
zobowiązani do podania takich szczegółów jak miejsce spotkania
założycielskiego, godzina rozpoczęcia czy planowana godzina zakończenia.
Należy również uwzględnić ewentualne dane kontaktowe na wypadek gdyby ktoś
miał trudności z dotarciem na miejsce. Na ten moment, jedyne czego jesteśmy
pewni to 10 maja 2014 r.

Ustal w dniu jutrzejszym jaki jest status pozyskania tej sali.