[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Wojtek Erbetowski wojtek w erbetowski.pl
Śro, 7 Maj 2014, 09:30:57 CEST

Hej,

Byłem wczoraj na MIMUW i widziałem, że macie niepotwierdzoną rezerwację na
sobotę (potwierdzenie to jeden z etapów rezerwacji, pewnie dziś/jutro
będzie).
Może w związku z mniejszą liczebnością zamienię Wam salę na ok 25-30
osobową z rzutnikiem? (teraz jest na ok 100 osób)

Przy okazji skorzysta Mobile Warsaw, które robi wtedy szkolenie piętro
wyżej, a przyda im się ten mocny rzutnik w 3180 do wyświetlania kodu.