[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Śro, 7 Maj 2014, 10:22:43 CEST

Ja widzę 2 możliwości:

1) Robimy z głową spotkanie 10.05 -> żeby to zrobić jest Hangout jutro o
21, do tego czasu musi być na pewno info na portalach o spotkaniu,
wprowadziłbym informację o konieczności rejestracji / potwierdzenia
obecności, po to aby ludzie z drugiego końca polski (ja z Wrocławia), nie
jechali na darmo, imho na prawdę, jeśli do piątku południa / czwartku noc,
nie zapisze się PUBLICZNIE 17 osób, lepiej odpuścić i przełożyć.

2) Robimy z głową spotkanie w późniejszym terminie, przeprowadzamy PORZĄDNĄ
rejestrację online, tworzymy jakieś oficjalne TODO w ogólnodostępnym
serwisie. Publikujemy datę z dużym wyprzedzeniem. Wtedy mamy pewność na
czym stoimy, na ile osób można liczyć etc.

Co do zmiany sali, to myślę że nie ma przeszkód aby ją zmienić, szczególnie
jeśli ktoś może na tym skorzystać.

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak