[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Śro, 7 Maj 2014, 15:38:41 CEST

Nad ranem dodałem stosowną informacje na plpug.org oraz na
Twitterze<https://twitter.com/PLPUG/status/463870769454268416>
(retweety
będą mile widziane).

*@Łukasz Oleś*

Dodałbyś informację o spotkaniu założycielskim na PLPUG
Google+<https://plus.google.com/communities/103533082871614760624>
?

Dzisiejszego wieczoru usiądę do merdżowania Statutu.