[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Śro, 7 Maj 2014, 21:34:12 CEST

Dopiero parę minut temu wysłałem pytanie o potwierdzenie, ale zaraz, po
przeczytaniu całego wątku, wyślę maila i zasugeruję, że wystarczy nam
mniejsza sala.

*Spotkanie ODBĘDZIE SIĘ nie zależnie od ilości osób, jakie zadeklaruje
się przyjść na nie.*
Jeżeli w sobotę o 14:00 będę ja i jeszcze jedna osoba, to spotkanie
odbędzie się. A czy uda się przeprowadzić wszystko co potrzebne do
zarejestrowania stowarzyszenia, to druga sprawa. Jeżeli będzie za mało
osób, to pozostanie do zrobienia wszystko co jest potrzebne do
organizacji stowarzyszenia - statut, dokumenty, sposoby komunikacji i
informacje, po prostu wszystko co było już poruszane.

Mam informację od prawnika, który wycenił swoje usługi 80 zł netto za
godz odnośnie sprawdzenia statutu. Wydaje mi się, że sprawdzenie powinno
zająć 3 godz, ponieważ statut był już przez wiele osób analizowany.
Osoba ta zgodziła się przesunąć płatność na czas uzyskania osobowości
prawnej przez Stowarzyszenie.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając

Dnia 07.05.2014 09:30, wiadomość napisana przez Wojtek Erbetowski: