[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Śro, 7 Maj 2014, 22:12:48 CEST

> *Spotkanie ODBĘDZIE SIĘ nie zależnie od ilości osób, jakie zadeklaruje się
> przyjść na nie.*
> Jeżeli w sobotę o 14:00 będę ja i jeszcze jedna osoba, to spotkanie
> odbędzie się. A czy uda się przeprowadzić wszystko co potrzebne do
> zarejestrowania stowarzyszenia, to druga sprawa. Jeżeli będzie za mało
> osób, to pozostanie do zrobienia wszystko co jest potrzebne do organizacji
> stowarzyszenia - statut, dokumenty, sposoby komunikacji i informacje, po
> prostu wszystko co było już poruszane.

Imho zły pomysł, chyba że przed spotkaniem JAWNIE określimy jaki jest jego
cel. Wojtku nie zapominaj że dla niektórych wyprawa to jest powiedzmy 6h w
jedną stronę.

Apeluję, abyśmy nie robili tego 'zrobimy A jeśli będzie dość osób, a jak
nie to zrobimy B', wtedy skończy się na niczym. Co jeśli o 14 nie będzie
dość osób a o 15 będzie, spotkanie zmieni charakter? ? Serio. Określmy
jawnie cel spotkania przynajmniej 24h PRZED jego rozpoczęciem, pozwoli to
przyjezdnym zdecydować czy jechać czy jednak nie. Zawsze można w razie
czego zrobić jakąś video konf z "przyjezdnymi" jeśli skończyło by się
obgadywniem całości.

Tak mówię ze swojej perspektywy ponieważ jestem jednym z tych przyjezdnych.
Jeśli okaże się że nie będziemy zakładać stowarzyszenia w tą sobotę bo
"mało osób", to zdecydowanie wolę uczestniczyć zdalnie, zadeklarować się na
pomoc późniejszą, i przenieść wyjazd do Wawy kiedy obecność fizyczna będzie
niezbędna.

> Mam informację od prawnika, który wycenił swoje usługi 80 zł netto za godz
> odnośnie sprawdzenia statutu. Wydaje mi się, że sprawdzenie powinno zająć 3
> godz, ponieważ statut był już przez wiele osób analizowany. Osoba ta
> zgodziła się przesunąć płatność na czas uzyskania osobowości prawnej przez
> Stowarzyszenie.

Uczciwa oferta. Tylko że jeśli robimy w sobotę spotkanie "zakładamy
stowarzyszenie", to sprawdzenie prawne musiałoby być wykonane przed sobotą
a nie po niej. Przypominam, każda zmiana statutu PO spotkaniu
założycielskim == problem.

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak