[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Śro, 7 Maj 2014, 23:31:23 CEST

> Jeżeli w sobotę będą istotne uwagi do statutu od prawnika, to trzeba je
będzie poruszyć już na samym spotkaniu

+1 I idźmy na przód ;-)

> Reszta wypowiedzi już się powtarza i szkoda czasu.

Spoko. Nie ma co psuć atmosfery. Z mojej strony podzieliłem się obawami,
nie trafiają one do Ciebie, "trudno". Nie będziemy palić mostów ani się
spierać bo nie taki mamy cel.

Tak czy siak Wojtku, mega robota z tym statutem. Na prawdę.

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak