[PLPUG] Jakie plany/pomysły na (lokalizację) PyCon 2015?

Jędrzej Nowak pigmej w gmail.com
Pon, 20 Paź 2014, 09:27:00 CEST

Tak na szybko.

> Zakończył się PyCon 2014 a zaraz trzeba będzie klepać miejsce
dla 2015. Rozumiem że już zarejestrowany PLPUG będzie go
organizował a nie PLUG? :)

To jeden z planów, było o tym mówione na spotkaniu :)

Z feedbacku który sam zbierałem podczas PyCona ludziom podoba
się że wszyscy są w jednym miejscu, zagranicznym gościom
również. Na "wywiadach" też praktycznie każdy podkreślał ten
fakt. W Polsce na prawdę nie ma wielu miejsc gdzie możesz
pomieścić 300+ osób "na raz" (i jeszcze do tego musisz namówić
hotel aby zamknęli cały na przykład).

Co do dojazdu. Z Warszawy ~daleko, ale większość organizatorów
to okolice Katowic / Krakowa, nie możemy o tym zapominać.
Gdziekolwiek by nie było, komuś będzie daleko, taka prawda.
Dajmy na to hipotetyczne miejsce jak mazury czy nad morzem,
Wtedy górny śląsk i dolny ślask mieliby bardzo daleko.

Co do disco, to fakt, wczoraj było średnio sensowne szczególnie
że było w zasadzie puste, ale nie sądzę aby w razie czego to
był problem nie do przeskoczenia, i żeby nie dało się załatwić
innych godzin disco (określić że do max jakiejś godziny jest
ON, potem OFF).

Na pewno będzie jakaś dyskusja czy coś i oczywiście wszystkie
pomysły / sugestie są bardzo mile widziane :)

Więcej zapewne Filip napisze.

--
Jędrzej Nowak

On Sun, Oct 19, 2014, at 23:19, piotr maliński wrote:

Zakończył się PyCon 2014 a zaraz trzeba będzie klepać miejsce
dla 2015. Rozumiem że już zarejestrowany PLPUG będzie go
organizował a nie PLUG? :)

Czy planujemy trzymać się Szczyrku, czy też szukamy czegoś
innego? Mnie niestety Orle Gniazdo wczoraj (przed wczoraj w
sumie też) mocno wkurzyło dyskoteką, której walenie idealnie
rozchodzi się po budynku (a ja miałem pokój pod, więc trudno
było spać w czymś takim). Drugi problem to koszt dojazdu
(PKP+Bus) - na oko prawie drugie tyle co PyCon. Więc zamiast
płacić za lepszą/większą konferencję, albo lepiej ulokowany
"hotel" to płacę za dojazd.

[1]PLPUG at python.org