[PLPUG] Jakie plany/pomysły na (lokalizację) PyCon 2015?

Marcin Bardź tupteq w gmail.com
Pon, 20 Paź 2014, 12:12:22 CEST

Cześć wszystkim,

Kilka uwag z mojej strony.

> Co do disco, to fakt, wczoraj było średnio sensowne szczególnie że było w zasadzie puste, ale nie sądzę aby w razie czego to był problem nie do przeskoczenia, i żeby nie dało się załatwić innych godzin disco (określić że do max jakiejś godziny jest ON, potem OFF).

Co do pustego disco, to się nie zgodzę, byłem tam ostatniej nocy do
samego końca (do 5:48 bodaj). Razem ze mną było tam jeszcze jakieś 30
osób.
Co do łupania basu w środku nocy, też miałem z tym problem (miałem
pokój dwa piętra poniżej disco), ale to można by rozwiązać choćby
zmniejszoną głośnością (co pewnie doceniłoby wielu uczestników, którzy
całe disco przesiedzieli dyskutując przy piwku).

Z drugiej strony, myślę że jeśli drinkbar był otwarty do rana (a nie
do północy), to duża część ludzi siedziałaby właśnie tam.

Pythonowcy, to ludzie w większości lekko upośledzeni w zakresie
kontaktów międzyludzkich, potrzebujemy jakiegoś punktu (neutralnego
miejsca), które będzie przyciągać niespokojne dusze, gdzie
przekroczona zostanie gestość krytyczna i chcąc-niechcąc nastąpi
synteza (integracja).

I myślę, że ten PyCon był całkiem udany pod tym względem. Miedzy
innymi dlatego, że disco grało codziennie (do północy prawie puste,
ale potem przyciągało ludzi rządnych zabawy/rozmowy oraz tych, którzy
po prostu nie mogli spać). Ponado dwugodzinna kolacja pierwszego dnia
i zespół grający na żywo to był (IMO) strzał w dziesiątkę. No i
jeszcze przedłużenie godzin pracy baru Barardi (w tamtym roku był
chyba czynny tylko do 22, przynajmniej oficjalnie) też miało pozytywny
wpływ.

--
Pozdro