[PLPUG] Jakie plany/pomysły na (lokalizację) PyCon 2015?

Jędrzej Nowak pigmej w gmail.com
Pon, 20 Paź 2014, 12:39:05 CEST

Dzięki bardzo za uwagi odnośnie disco, ile razy nie wchodziłem tam, to
było "pusto". A zdecydowana większość siedziała i taka muzyka im
przeszkadzała (taki zebrałem feedback). Ale miło wiedzieć że część osób
się "bawiła" :)

Co do "integracji", chyba największa "nieoficjalna" integracja miała
miejsce naprzeciwko restauracji ;)

--
  Jędrzej Nowak