[PLPUG] Jakie plany/pomysły na (lokalizację) PyCon 2015?

Paweł Buchowski pawel.buchowski w gmail.com
Pon, 20 Paź 2014, 12:51:22 CEST

Część,

Z mojej strony (i paru znajomych też) trochę brakowało mi oznaczeń stopnia
zaawansowania tematu poruszanego podczas prezentacji (np. zielona kropka -
podstawowy, zółta - średnio zaawansowany, czerwona - bóg). Opisy nie zawsze
to oddawały w pełni, natomiast w streszczeniach prezentacji nie było ich
wszystkich. Zdaje sobię sprawę, że wymaga to pozyskania abstraktów przed
drukowaniem agedy, ale może dałoby się coś z tym zrobić ?