[PLPUG] Jakie plany/pomysły na (lokalizację) PyCon 2015?

Dominik "Socek" Długajczyk msocek w gmail.com
Pon, 20 Paź 2014, 18:14:40 CEST

Co do technikaliów mojej propozycji, to temat jest imho na inny termin, acz
większość takich technicznych rzeczy mamy załatwionych. Ja z moimi 3
kumplami mamy w sumie około trochę gier + da się dogadać z rebelem i będzie
kolejne. Ostatnio na konwencie w sumie było 75 sztuk (65 różnych) gier. Ale
jak już mówiłem, to jest temat na inny dzień albo temat na liście
dyskusyjnej.

Pozdrawiam
Socek