[PLPUG] Błędnie zwołane Walne w Warszawie i Katowicach

Przemysław Kukulski przemyslaw.kukulski w gmail.com
Pon, 8 Sie 2016, 09:07:05 EDT

Hej!

Filipie dziwię się że taki zapis w ogóle istnieje. Wystarczy zapisać się do
stowarzyszenia, podać adres skrzynki, następnie utracić do niej dostęp i
zarząd stowarzyszenia nie będzie mógł skutecznie powiadomić wszystkich.