[PLPUG] Błędnie zwołane Walne w Warszawie i Katowicach

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Pon, 8 Sie 2016, 09:18:39 EDT

W dniu 8 sierpnia 2016 14:56 użytkownik Wojciech Zając <wojtek w reu.pl> napisał:
> Kto nie został powiadomiony na czas?

Pewnie Ci do których wysyłaliście maila o Walnym 17 lipca po godz 22.

> Zresztą, teraz już nie można się wycofać.

Dlaczego? Przecież można dzisiejsze spotkanie zrobić jako
konsultacyjne i od razu zarezerwować w lokalu termin poprawnego
Walnego a potem wszystkich poprawnie powiadomić. Koniec września
wydaje się idealny na spotkanie w Warszawie (będzie już po urlopach).
Można też było już coś w temacie zrobić półtorej tygodnia temu gdy
sygnalizowałem dyskretnie tylko Komisji Rewizyjnej problem.

> Walne odbędzie się. Nie wiem
> kto będzie chciał robić problemy, ale poradzimy sobie.

Czy ja dobrzę widzę, że świadomy tego, że dzisiejsze Walne jest
błędnie zwołane, chcesz pomimo to je zrobić? Czy zdajesz sobie sprawę
z potencjalnych konsekwencji tak nierozważnego kroku dla
Stowarzyszenia? Czy nic Cię nie nauczyły poprzednie błędy formalne
Stowarzyszenia (majstrowanie przy statucie po spotkaniu założycielskim
bez wiedzy członków-założycieli, a potem dwukrotne próby poprawiania
statutu na czuja, zamiast wziąć do tego od razu prawnika). Przyznam,
że to kurozialna sytuacja gdy przewodniczący Komisji Rewizyjnej nie
widzi nic złego w łamaniu Statutu Stowarzyszenia.

Pozdrawiam,
Filip