[PLPUG] Błędnie zwołane Walne w Warszawie i Katowicach

lewy87r lewy87r w gmail.com
Pon, 8 Sie 2016, 11:05:43 EDT

A co do zapisu w statucie odnośnie informowania wszystkich mailem to
wywalić to trzeba, i zrobić coś w stylu:
"Ogłoszenie o walnym zebraniu będzie wywieszone i dostępne dla każdego
zainteresowane w siedzibie czy tam miejscu zarejestrowania plpug bądź/i
na stronie www plpug, lecz samo wywieszenie informacji w siedzibie plpug
jest wystarczające i uznaje się za "poinformowanie" członków plpug." -
czy coś takiego.

Tak w ciul firm tak robi robiąc promocje - z informację, że regulamin
promocji dostępny jest w siedzibie organizatora promocji.
I tyle.