[PLPUG] Informacja o odbytym walnym w Warszawie.

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Wto, 9 Sie 2016, 16:09:12 EDT

Ok. W takiej sytuacji komisja rewizyjna potrzebuje dokoptowania osoby.
Powinno to rowniez byc sprocedowane w miare gladko/szybko.

ps. na zebraniach. w pierwszym Marek nie uczestniczyl, dopiero pod
koniec jego zostal przyjety w poczet czlonkow przez nowo wybrany
zarzad, ktorego sklad na kolejnym zebraniu zostal zmieniony. to tak
gwoli doprecyzowania, bo sprawozdania z wczorajszego walnego nadal na
liscie nie ma.

ps2. licze na to ze ktos teraz zadba o to by lista mailingowa zostala
poszerzona do WSZYSTKICH czlonkow.