[PLPUG] PLPUG - obecnie

Jędrzej Nowak pigmej w gmail.com
Sob, 27 Sie 2016, 16:22:34 EDT

On jest 'moj' ale tylko dla jakis rzeczy stowarzyszenia. Tam nie mam nic swojego.

on jest chyba w digitalocean, nie pamietam na ile go oplacilem. Sprawdze I dam znac. Raczej nie ma tam jakis mega informacji czy cos, ale bot do meetingow itp powinny byc ok jeszcze tam.

  Original Message
From: Wojciech Zając
Sent: sobota, 27 sierpnia 2016 12:05
To: plpug w python.org
Reply To: Polish Python Users Group - open discussions
Subject: Re: [PLPUG] PLPUG - obecnie

A co to jest za VPS? Czy on jest wzięty dla PLPUG-a, czy to jest Twój
prywatny? Zdecydowaliśmy, że chcemy VPS-a, którym będzie mogło w całości
zarządzać Stowarzyszenie poprzez swoich przedstawicieli, więc jak
widzisz dostęp do prywatnego raczej odpada, a jeżeli to jest specjalnie
dla PLPUG-a, to tak - chcemy.

Ogólnie dostęp do VPS-a będzie mógł mieć każdy z członków. Wystarczy się
do nas zgłosić w tej sprawie i uzasadnić. Podobnie jest z wszelkimi
innymi zasobami jakie posiada PLPUG.

Wojtek