[PLPUG] Szukam chętnych do stworzenia biblioteki w Pythonie

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 22 Gru 2016, 03:56:20 EST

Tak, możemy pomóc, chociaż ja osobiście nie dam rady dołączyć do
kolejnego projektu przed końcem stycznia.

Obecnie jedną z możliwości jest przedstawić projekt na spotkaniu Koduj
dla Polski http://kodujdlapolski.pl/ i tam również szukać osób, które
chciały by dołączyć do projektu. Najbliższe spotkanie dopiero w
styczniu, ja tam będę i mogę pomóc wtedy.

Przy okazji, krótki filmik prezentujący możliwości inteligentnego miasta
na stronie http://cyfrowaszkola.waw.pl/inteligentne_miasto.html wydaje
się być urwany, tylko 27 sekund i kończy się nagle.

Pozdrawiam,
Wojtek