[PLPUG] Szukam chętnych do stworzenia biblioteki w Pythonie

ABIX Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w abix.info.pl
Czw, 22 Gru 2016, 05:34:32 EST

W dniu 22.12.2016 o 09:56, Wojciech Zając pisze:
> Tak, możemy pomóc, chociaż ja osobiście nie dam rady dołączyć do
> kolejnego projektu przed końcem stycznia.
>
> Obecnie jedną z możliwości jest przedstawić projekt na spotkaniu Koduj
> dla Polski http://kodujdlapolski.pl/ i tam również szukać osób, które
> chciały by dołączyć do projektu. Najbliższe spotkanie dopiero w
> styczniu, ja tam będę i mogę pomóc wtedy.
O, dzięki za info, ja i tak na razie zupełnie nie mam czasu sie tym
zająć - budżetówka i koniec roku....

> Przy okazji, krótki filmik prezentujący możliwości inteligentnego miasta
> na stronie http://cyfrowaszkola.waw.pl/inteligentne_miasto.html wydaje
> się być urwany, tylko 27 sekund i kończy się nagle.
Nie, ale musze nakręcić lepszy, dłuzszy.. to badziewie robiłem na
kolanie telefonem ;-)

--
ABIX - Systemy wspomagania biznesu i edukacji.
www.abix.info.pl | www.cyfrowaszkola.waw.pl