[PLPUG] czesc

Łukasz Posadowski mail w lukaszposadowski.pl
Czw, 22 Gru 2016, 08:42:39 EST

Cześć.

Jestem Łukasz, spotkałem kilku z Was (dwóch na żywo i dwójkę na
Hangoutach) na czymś, co w zamierzeniu miało ponoć uchwalić budżet. W
każdym razie knajpa dwa piętra niżej jest rewelacyjna. :)

Ze spotkań pythonowym możecie mnie w ogóle nie kojarzyć, ale na
linuksowych to czasem jestem. Mogę się nie orientować za bardzo jak się
nazywa każdy jeden moduł biblioteki standardowej, ale jeżeli chcecie
mieć serwerek z Pythonem na Digital Ocean, czy tam innym OVH (albo na
RaspberryPi), to wtedy chętnie pomogę. Orietntuję się tam co nieco w
Pygame, Bottle i Django.

Na ircu Freenode jestem SeeM2 i też chętnie pogadam.
pozdrawiam

--
Łukasz Posadowski