[PLPUG] Szukam chętnych do stworzenia biblioteki w Pythonie

Marek Piechula marpiechula w gmail.com
Czw, 22 Gru 2016, 19:16:00 EST

Hej,

> Tak, możemy pomóc, chociaż ja osobiście nie dam rady dołączyć do
> kolejnego projektu przed końcem stycznia.

Kolega się zagalopował, każdy jak chce może pomóc w własnym indywidualnym
zakresie :) Piszę, żeby nie było żalu 'hej obiecywaliście pomóc', zwłaszcza
że sam Wojtek nie ma teraz czasu. I myślę że teraz wszyscy z związku z
świętami.

> Obecnie jedną z możliwości jest przedstawić projekt na spotkaniu Koduj
> dla Polski http://kodujdlapolski.pl/ i tam również szukać osób, które
> chciały by dołączyć do projektu. Najbliższe spotkanie dopiero w
> styczniu, ja tam będę i mogę pomóc wtedy.

Ja mogę kiedyś na spotkaniu kdp w Katowicach przedstawić pomysł, może ktoś
będzie chciał, ale to mogę tylko obiecać.