[PLPUG] Szukam chętnych do stworzenia biblioteki w Pythonie

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Wto, 27 Gru 2016, 06:25:48 EST

On 23.12.2016 01:16, Marek Piechula wrote:
> Hej,

> Kolega się zagalopował, każdy jak chce może pomóc w własnym indywidualnym
> zakresie :) Piszę, żeby nie było żalu 'hej obiecywaliście pomóc', zwłaszcza
> że sam Wojtek nie ma teraz czasu. I myślę że teraz wszyscy z związku z
> świętami.

Wcale się nie zagalopowałem. Już wiem, że nie jestem jedyną osobą ze
Stowarzyszenia, która deklaruje swoją pomoc. Jestem przekonany, że to
tylko kwestia dotarcia do odpowiednich osób. Będziemy działać.

Wojtek