[PLPUG] Szukam chętnych do stworzenia biblioteki w Pythonie

Agata Bublewicz agata.bublewicz w gmail.com
Śro, 28 Gru 2016, 07:28:56 EST

Panie Adamie

Temat zostanie również przedstawiony w Koszalińskiej Grupie Użytkowników
Pythona- PyKosz, której jestem założycielką. Grupa spotyka się co tydzień
na zajęciach z programowania na Politechnice Koszalińskiej. Jestem pewna że
będzie zainteresowanie z ich strony.

Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku !

Agata Bublewicz