[PLPUG] Szukam chętnych do stworzenia biblioteki w Pythonie

ABIX Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w abix.info.pl
Czw, 29 Gru 2016, 10:27:42 EST

W dniu 28.12.2016 o 13:28, Agata Bublewicz pisze:
> Panie Adamie
Wszystkim od razu dziękuję - i tak (niestety) szybko nie będzie co
robić, bo musze przygotować bazę, czyli dokumentację.. a czasu nie mam w
ogole. Chyba, że ktos zechciałby pomóc. Przykład screenów :

https://www.dropbox.com/sh/iy8cvfmfss9nsan/AAC_eeEE5LmdhcOOTJ7OMMz5a?dl=0

Mamy klocek o nazwie: Otwórz szlaban, więc i metoda powinna się tak
nazywać.

  metoda.png

A co metoda powinna zawierać:

wnetrze_metody.png

Jak widzicie, sprawdzane są linie analogowe (z Arduino 4 linie od 0 do
3) i jeśli pojawi sie tam wartość w zakresie (dla różnych elementów są
różne zakresy), to wówczas przyjmujemy, że jest szlaban i sterujemy
servo (od szlabanu, innych w zestawie nie ma).

I w ten sposób każdy z bloczków trzeba sprawdzić, co robi, opisać (tak
powstanie API) i wówczas zrobić kod w Pythonie do tego.

Sporo pracy, żmudnej (ja sam nie dam rady czasowo), ale moge dac apkę i
poinstruowac. Kto chętny rozpocząć?

Adam

--
ABIX - Systemy wspomagania biznesu i edukacji.
www.abix.info.pl | www.cyfrowaszkola.waw.pl