[PLPUG] Tworzenie serwisu PMNO

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Sob, 27 Lut 2016, 04:02:27 EST

Cześć,

Od dawna zwlekałem z tym pytaniem:
Czy ktoś chciałby dołączyć do zespołu osób tworzących serwis Pucharu
Polski w Pieszych Maratonach na Orientację (PMNO)?

Obecny serwis http://www.pmno.pl/ przygotowany jest na szybko w
Wordpressie i brakuje mu dużo funkcjonalności. Grupa osób, która stoi za
organizowaniem PMNO nie posiada budżetu aby sfinansować wykonanie
dobrego serwisu przez komercyjną firmę. Jednak zawody te (piesze
maratony na orientację) i związane z nimi wydarzenia (choć
mało-budżetowe), to pełnią bardzo ważną rolę w promowaniu ciekawych
aczkolwiek mało znanych miejsc w Polsce. A poza tym są to wydarzenia
ściągające bardzo ciekawe osobistości z całego kraju i ogólnie jest
wiele innych powodów aby je promować.

Od dwóch lat sam podejmowałem próbę utworzenia serwisu, ale za każdym
razem brakowało czasu i odkładałem. Dwa miesiące temu kolejny raz
podjąłem taką próbę, ale tym razem nie sam. Namówiłem dwóch naszych
kolegów ze Stowarzyszenia: Rafała i Andrzeja i razem podeszliśmy do tematu.

Dotychczas odbyliśmy kilka spotkań, a an GitHubie
https://github.com/WojtekReu/orienteering.git wrzuciliśmy mój prototyp
sprzed roku i wstępnie rozpisane zadania. Jesteśmy w kontakcie z
organizatorami PMNO, znamy wymagania i oczekiwania. Omawiamy i szukamy
rozwiązań. Wstępnie wybraliśmy technologie framework Django i DjangoCMS,
ale jeszcze nic nie jest do końca zatwierdzone.

Jeżeli ktoś z was uważa, że projekt jest warty poświecenia wysiłku i
czasu oraz chciałby z nami go tworzyć, to zapraszamy do zespołu.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając