[PLPUG] Analiza projektu nauki algorytmiki i programowania

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Sob, 23 Lip 2016, 15:44:15 EDT

Super! Dobrze wiedzieć. W tej chwili potrzebujemy określić ile osób z
doświadczeniem w szkoleniach, warsztatach i konkursach programistycznych
będzie chciało i mogło podjąć się zadania przez rok czasu. Nie precyzuję
teraz czy to znaczy codziennie, czy raz w miesiącu, czy jeszcze inaczej.

Na przygotowanie oferty jest tylko 16 dni. Na walnym możemy tylko
poprosić nowo wybrany zarząd aby podpisał się pod ofertą i biegiem na
pocztę wysyłać lub elektronicznie. Termin składania upływa w dniu
naszego walnego w Warszawie, czyli 8 sierpnia.

Dzięki przy okazji, admini coś napsuli z moją pocztą i ostatnio mam
obawy czy wszystkie maile dochodzą do mnie i ode mnie.

Wojtek