[PLPUG] Analiza projektu nauki algorytmiki i programowania

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Nie, 24 Lip 2016, 15:29:59 EDT

On 24.07.2016 18:58, Agata Bublewicz wrote:
> Aha, to zostało mało czasu.
Tak, czasu jest nie wiele.

> Co do osób sugerowałabym żeby w pierwszej kolejności poszukać osób z
> przygotowaniem pedagogicznym, zresztą należy najpierw doczytać czy mają tam
> taki wymóg ( nie wiem czy zwróciłeś uwagę na ten aspekt).
> Przygotowanie pedagogiczne jest standardem jeżeli chodzi o zajęcia z
> młodzieżą ponadgimnazjalną. Znam kogoś kto ma doświadczenie w prowadzeniu
> zajęć ale bardziej są to osoby z okolic pomorskich i zachodniopomorskich
Nie wiem czy potrzebne jest przygotowanie pedagogiczne, nie widziałem
tego w dokumentach, al może przegapiłem albo może to wynikać z artykułów
prawa. Nie wiem.

> "2) utworzenie zadań wydawniczych (w tym publikacji elektronicznych) "
>
> Pan Jeremi, który jest w trakcie tworzenia autorskiego Zbioru zadań z
> języka Python dla młodzieży ponadgimnazjalnej może być tutaj istotny. Chyba
> był nawet wątek związany z tym Panem jakoś w czerwcu.
> Można by się odezwać raz jeszcze do niego, ponieważ były osoby chętne w
> stowarzyszeniu do pomocy w tworzeniu tego zbioru. Ale i na podstawie zadań
> zebranych/stworzonych do tej pory mógłby powstać
> program szkoleniowy. Tylko pytanie czy Pan Jeremi byłby chętny do
> współtworzenia programu.
Tu też jest mnóstwo pytań. Jeżeli zbiór jest w trakcie tworzenia, to czy
można pozyskać dofinansowanie? Czy to podchodzi pod oczekiwania tego
projektu? Czy Pan Jeremi będzie chciał udostępnić swój zbiór na licencji
jaką chce Ministerstwo? Jaka cena? Wiele innych.

Pozdrawiam,
Wojtek