[PLPUG] Rezygnacja Prezesa

lewy87r lewy87r w gmail.com
Śro, 22 Cze 2016, 06:17:26 EDT

Uważajcie z tymi rezygnacjami, by sobie w stopę nie strzelić,
nie pamiętam jak jest w statucie itp...
ale żeby nie okazało się, że po rezygnacji 3 członków zarządu nie będzie
można powołać nowego zarządu ani nawet złożyć żadnego papieru do sądu...

ps. pod papierami do skarbówki też pewnie ktoś się podpisuje...

Pozdr.