[PLPUG] Rezygnacja Prezesa

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Śro, 22 Cze 2016, 17:39:59 EDT

On 21.06.2016 00:02, Radomir Dopieralski wrote:

> Przepraszam, że się wtrącam, nie jestem członkiem stowarzyszenia i nic
> mi do tego, ale uderzyła mnie taka myśl. A może zamiast zacząć od
> rejestrowania stowarzyszenia i liczenia, że sama zbierze się jakaś
> grupa ludzi, która się będzie tym zajmować, podejść od drugiej strony i
> najpierw zebrać grupę ludzi chętnych do współpracy i wspólnego
> działania, mających czas i chęci, znających się i dogadujących między
> sobą -- na przykład na jakimś forum, liście dyskusyjnej czy innym
> kanale IRC -- a dopiero później cokolwiek rejestrować, organizować
> walne zebrania czy wybierać zarządy?

Właśnie *jest* grupa osób, która chce razem działać. Stowarzyszenie jest
już zarejestrowane, tylko niepotrzebne konflikty popsuły trochę plany.
Chcieliśmy spotkać się razem na PL PyConie, ale coś nie wyszło. Co jakiś
czas gdy spotykałem różne osoby zaangażowane w PLPUG, to rozmawialiśmy
na temat działania, ale przy braku jakiegokolwiek zaangażowania ze
strony Zarządu, to trochę trudno liczyć na niego.

Według mnie to zarząd powinien zainicjować spotkania w realu lub
internecie, powinien wybrać grupę osób do zajmowania się stroną PLPUG-a
i systemem rejestracji członków, powinien kontaktować się z
organizatorami lokalnych społeczności abyśmy mogli razem wspierać i
promować się na wzajem, powinien pracować nad dokończeniem statutu, bo
miały być tam grupy i pewnie ktoś czeka na to. Jest jeszcze wiele innych
zadań, oczywiście wszystko w miarę możliwości, ale zabrakło minimum
działania.

Mam nadzieję, że teraz sytuacja zmieni się.

Przepraszam, za tak późną odpowiedź, ale jest tyle rzeczy do zrobienia,
a bardzo chciałem napisać to.

Pozdrawiam,
Wojtek