[PLPUG] Wstępne daty Walnego.

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 30 Cze 2016, 04:35:33 EDT

Zgadza się, dwie propozycje jednego terminu i miejsc. Warto wyrażać
opinie tutaj, ostatecznie pewnie będziemy głosować nad miejscem i terminem.

Dodatkowo dochodzi propozycja od Marka z terminem 16 sierpnia (wtorek) w
Katowicach. Jeżeli dobrze zrozumiałem spotkanie miałoby odbyć się w
lokalu Hackerspace Silesia. Godzina jeszcze nie ustalona.

Wojtek