[PLPUG] Wstępne daty Walnego.

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Czw, 30 Cze 2016, 05:41:29 EDT

W dniu 30 czerwca 2016 11:33 użytkownik Marek Piechula
<marpiechula w gmail.com> napisał:
> Hurr durr.
>
> 1) Są zdecydowanie lepsze miejsca niż topic na ircu. Naprawdę.

Tylko po co usuwać? Czemu to ma służyć?

> 2) Link został skasowany nie przez zemnie.

Ale na Twoją prośbę.

> 3) Dobrze wiedzieć, że zbierasz logi na kanale (to nie było pisane ani
> wczoraj, ani przedwczoraj)

To prawda, nie było pisane wczoraj (środa), nie było pisane
przedwczoraj (wtorek), ale było pisane w poniedziałek w tym
tygodniu...

> by wykorzystać w absurdalnych momentach. I to nie
> jest pierwszy raz.

Wydaje mi się, że to o czym piszesz akurat nie ma nic wspólnego z PLPUG.

> 4) Offtopic :)

To nie jest offtopic, zachęcam przeczytanie statutu PLPUG jest tam
wyraźnie o związku z kanałem #python.pl i tym, że PLPUG ma tym kanałem
zarządzać.

Pozdrawiam,
Filip