[PLPUG] nauka class

Łukasz Posadowski mail w lukaszposadowski.pl
Śro, 5 Kwi 2017, 00:30:57 EDT

Data Tue, 4 Apr 2017 20:58:27 +0200
Piotr Mazek <p.mazek w gmail.com> napisał(a):

> Korzystając z okazji chciałbym poprosić o dalszą pomoc już nie z
> klasami a z moim obecnym projektem. Tu jest uproszczony kod
> https://pastebin.com/HAkK6xZN A teraz moje zapytanie. Ten program po
> uruchomieniu będzie wyświetlał jakiś obrazek wraz małym opisem w
> dolnym frame (w kodzie 'bf') Chciałbym aby w miejscu tego frame dwa
> przyciski uruchomiły swoje własne frame ('bfb1' i 'bfb2') i tego nie
> wiem jak zrobić. Jak ukryć 'bf' i wyświetlić 'bfb1' lub 'bfb2' ?

Można usunąć każdy widget za pomocą:
def func1(): b1.destroy()
ale nie będzie możliwości jego przywrócenia, bo nie będzie już b1.
Jeżeli chcesz zamieniać przyciski na grafiki, to najlepiej użyć grida i
rozmieścić na nim wszystkie widgety, a potem o nich zapominać:
http://effbot.org/tkinterbook/grid.htm#Tkinter.Grid.grid_forget-method .

W ogóle polecam effbot, dużo mi pomogli, kiedy próbowałem zrobić coś
okienkowego.

--
Łukasz Posadowski