[PLPUG] Podsumowanie z mojej aktywności na stanowisku Prezesa

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Sob, 8 Kwi 2017, 03:25:25 EDT

Agata, Adam szczere gratulacje!
Wasze działania motywują i są godne naśladowania.

Zachęcam Was do kontaktu z Grupą PyStok i organizacji podobnych szkoleń w
Białymstoku.
Grupa odbiorców jest duża, a lokalsi na pewno bardzo chętnie pomogą w
organizacji miejsca szkoleniowego, noclegu dla mentorów, gastronomii czy
nawet w części merytorycznej!

Życzę więcej powodów do takich relacji!