[PLPUG] Podsumowanie z mojej aktywności na stanowisku Prezesa

Agata Bublewicz agata.bublewicz w gmail.com
Nie, 9 Kwi 2017, 06:40:06 EDT

Cześć

Dziękuje za miłe słowa.

Panie Adamie to co Pan robi jest pełne podziwu!

Będziemy organizowali niedługo w Warszawie warsztaty z Micro:bit i
szkolenie dla mentorów, którzy chcieliby uczyć na warsztatach ( szkolenie
ruszy w pierwszej kolejności). Może chciałby Pan wspomóc nas w ramach
współpracy Partnerskiej ?

Piotrze z chęcią nawiążemy współpracę z grupą PyStok, myślę że Białystok
jest bardzo fajnym miejscem na takie inicjatywy i warto tam dotrzeć z
Micro:bitami :)