[PLPUG] Prośba o ocenę

Piotr Mazek p.mazek w gmail.com
Nie, 9 Kwi 2017, 08:38:12 EDT

Witam,
zapisałem swoje uczestnictwo (
http://uczestnicy.dajsiepoznac.pl/profil/piotr-mazek) do konkursu "Daj si
poznać" i napisałem już swoje dzieło - program do nauki ortografii dla
uczniów szkół podstawowych. Jest to projekt open-source. Nie jest to coś
wielkiego, jednak ma dla dla mnie znaczenie praktyczne. I chciałbym prosić
Was o ocenę. To chyba najgorszy moment kodowania (poddanie się krytyce) ale
muszę wiedzieć czy dobrze kombinuję oraz jak i gdzie nie robić błędów.

Z góry zaznaczam że nie jest jeszcze kompletny słownik słów, bo muszę
ręcznie przerobić ponad 2000 linijek tekstu. W moim programie używam na
razie 60 słów.

W samym konkursie raczej nic oprócz wiedzy nie wygram, bo nie jestem dobrym
blogerem (co jest jednym z wymogów konkursu). Zresztą nie na nagrodach mi
zależy.

https://github.com/guest013/mistrzortografii

Pozdrawiam
PM