[PLPUG] nauka class

Łukasz Posadowski mail w lukaszposadowski.pl
Nie, 9 Kwi 2017, 13:13:46 EDT

Data Mon, 3 Apr 2017 21:36:14 +0200
Piotr Mazek <p.mazek w gmail.com> napisał(a):

> Witam,
> uczę się Pythona od lipca zeszłego roku. Napisałem malutki programik i
> działa on w 100%, jednak nie jest napisany zgodnie z założeniami OOP.
> Czy możecie mi wytłumaczyć lub ewentualnie pokazać jak powinna
> wyglądać poprawnie napisana klasa tego programu?

Widzę, że spodobał ci się Tkinter. Mam na googledysku stare lekcje, co
prawda dla Pythona 2.4, ale tłumaczenie ich w locie na trójkę jest
bardzo trudne. Trzeba tylko pamiętać, że tkinter jest z małej litery, a
print ma nawiasy.

https://drive.google.com/drive/folders/0B65PQXUQE6uhMkFSZDBldTUxekU?usp=sharing

Są trochę, jak to się mówi: "serowe", ale gość jest naprawdę niezły i
chciałbym, żeby uczył mnie Pythona, kiedy zaczynałem.

pozdrawiam

--
Łukasz Posadowski