[PLPUG] Przypomnienie o walnym zebraniu

Łukasz Posadowski mail w lukaszposadowski.pl
Wto, 11 Kwi 2017, 01:27:24 EDT

Data Mon, 10 Apr 2017 23:09:49 +0200
Marek Piechula <marpiechula w gmail.com> napisał(a):

> i Co, odbyło się?

Tak. Było 7 osób, więc nie wszystkie sprawy formalne były ustalone (a i
tak zajęły sporo czasu, z powodu konieczności notowania). Pogadaliśmy o
microbitach, które miałem okazję wreszcie zobaczyć. Całkiem porządny
kawałek elektroniki i wydaje mi się, że można z tego sporo wycisnąć bez
konieczności kupowania, że tak napiszę, kart rozszerzeń (patrzę na
ciebie, RasPi :) ). Miejsce jest urocze. Gdyby nie było tak wysoko,
można by spokojnie dorzucić kamieniem z Dworca Centralnego.

Okazało się też, że mają na miejscu całkiem niezły sprzęt
telekonferencyjny i na próbę włączyliśmy hangouty. Działa bardzo dobrze.

--
Łukasz Posadowski