[PLPUG] Zaproszenie na szkolenie z obsługi urządzenia MICRO:BIT

ABIX Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w abix.info.pl
Nie, 23 Kwi 2017, 13:32:37 EDT

W dniu 23.04.2017 o 18:39, PLPUG pisze:

> Drodzy koledzy i koleżanki.
>

> Zapraszamy wszystkich, którzy są zainteresowani nauczaniem dzieci
> programowania, na szkolenie z obsługi urządzenia *MICRO:BIT*.
>
> Zajęcia poprowadzi *Adam Jurkiewicz*. Zapraszamy w *środę 10 maja
> 2017* od godz. *18.00 do 20.00*

Zapraszam, pobawimy się, a przy okazji i nauczymy czegoś ;-)
Ja uwielbiam zabawę, powinno być ciekawie.
Jakby ktoś chciał, to od razu dodam - na stronie http://free-desktop.pl
znajdziecie ISO Live DVD Mint z gotowym edytorem MU do programowania
MicroBitów - patrz:
https://www.facebook.com/LinuxCyfrowaSzkola/photos/a.1431490836893281.1073741829.352252564817119/1544303758945321/?type=3&permPage=1

Adam

--
ABIX - Systemy wspomagania biznesu i edukacji.
www.abix.info.pl | www.cyfrowaszkola.waw.pl